Keysight: אוסילוסקופים צג-מגע 3000T X-Series

פורסם ב-ינואר 11, 2015

סדרת האוסילוסקופים 3000T של Keysight כוללים ממשק חדש המבוסס על צג מגע קיבולי, אשר מאפשר ביצוע מדידות באופן אינטואיטיבי

Share via Whatsapp

סדרת האוסילוסקופים 3000T של Keysight כוללים ממשק חדש המבוסס על צג מגע קיבולי, אשר מאפשר ביצוע מדידות באופן אינטואיטיבי

אוסילוסקופ 3000T X-Series v החדש
אוסילוסקופ 3000T X-Series v החדש

חברת Keysight Technologies השיקה היום (ה') את האוסילוסקופים מסדרה 3000T X-Series, המצטרפים לאוסילוסקופים של החברה ממשפחת InfiniiVision. הסדרה החדשה מתאפיינת במסך מגע קיבולי חדשני המעניק אינטראקטיביות המקילה על איתור תקלות. היא בעלת יכולת "ריענון מסך" של 1 מיליון תצורות גל בשניה (1M wfms/s), המאפשרת איתור אנומליות ובידודן באמצעות טכנולוגיית Zone Triggering על גבי מסך מגע קיבולי חדשני.

סדרת 3000T תוכננה מראש כדי לספק יכולת שימוש והפעלה קלים באמצעות מסך המגע הקיבולי. הממשק הזה מאפשר למהנדסים לבחור מטרות באופן טבעי ומהיר. בנוסף, הממשק כולל גם משטח נגיעה אלפא-נומרי, אשר מחליף את ההפעלה המייגעת באמצעות כפתור.

האינטראקציה על-בסיס מגע גם מעניקה גמישות רבה יותר בהצגת נתוני מדידה. הסדרה החדשה מאפשרת עדכון צורת גל בקצב מהיר יחד עם פיענוח פרוטוקול, מדידות ופונקציות מתמטיות והפעלה פשוטה של מגע אזורי, אשר מגבירים את הסיכוי ללכוד אותות חריגים.

מסורתית, מעבד ה-CPU נחשב לצוואר-הבקבוק בקצב הריענון והתגובתיות של אוסילוסקופים, והיה אחראי לטפיול בחישובים כמו אינטרפולציה, logic channel plotting, טיפול בפרוטוקולים טוריים, מדידות ועוד. האוסילוסקופים בסדרה IniniiVision 3000T X-Series, זקוקים לתמיכה מינימלית של ה-CPU, מכיוון שרוב הפעולות מבוצעות ברכיב ה-ASIC הייעודי של החברה, MegaZoom IV.

למידע נוסף: 3000T X-Series

 

פורסם בקטגוריות: T&M , כללי