סינופסיס משתפת פעולה עם מכון התקנים האמריקני בתוכנית חדשה לתקינת סייבר

פורסם ב-מאי 17, 2016

תוכנית התקינה החדשה של מכון התקנים של ארצות הברית (UL) למכשירים המחוברים לרשת, עושה שימוש בכלים של סינופסיס לבדיקת אבטחת המידע של תוכנות

Share via Whatsapp

תוכנית התקינה החדשה של מכון התקנים של ארצות הברית (UL) למכשירים המחוברים לרשת, עושה שימוש בכלים של סינופסיס לבדיקת אבטחת המידע של תוכנות

SYNOPSYS

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה ש-UL, מכון התקנים של ארצות הברית, בחר בכלי בדיקת התוכנה של סינופסיס לשימוש בתוכנית Cybersecurity Assurance Program החדשה שהשיק. תוכנית UL CAP היא תוכנית להסמכה שמספקת סקירת אבטחת מידע של צד שלישי ניטרלי עבור מכשירים הניתנים לחיבור לרשת. זאת, בתאימות ל-UL 2900, סדרה של תקני אבטחת סייבר שפותחה בשיתוף המשרד לביטחון פנים של ארצות הברית, סינופסיס וגורמים אחרים בתעשיית אבטחת המידע.

תקן UL 2900 מניח בסיס משותף להגנה כנגד פגיעויות מוכרות, נקודות חולשה בתוכנות ונוזקות (malware), ומספק מערך מינימום של בקרות לסיכוני אבטחת מידע. תקן UL עושה שימוש בכלים לבדיקת אבטחת מידע במסגרת פלטפורמת Software Integrity של סינופסיס, בכדי לבדוק מוצרים ומערכות המוגשים לתוכנית CAP על-פי דרישות UL 2900.

תמיכה של הממשל הפדרלי

הבית הלבן הכיר לאחרונה במסגרת תוכנית הפעולה הלאומית לאבטחת סייבר ב-UL CAP כיוזמת מפתח במאמץ המתואם המשלב בין המשרד לביטחון פנים לבין המגזר הפרטי, בכדי לקדם את אבטחת המידע והעמידות של התשתית הקריטית הלאומית של ארצות הברית.

"מעודד ש-UL, אחד מארגוני מדע הבטיחות הבולטים ביותר בעולם, מגביר את המאמצים לספק מענה לאתגרי אבטחת סייבר הקשורים לתפוצה הנרחבת של מכשירים מקושרים לרשת", אמר אנדראס קוהלמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל יחידת ה-Software Integrity Group בסינופסיס. "אנחנו מאמינים שההחלטה לשתף פעולה עם סינופסיס בשלבים המוקדמים של תוכנית CAP מהווה הוכחה מהדהדת למחויבות של UL לבנות מסגרת עבודה שמגלמת שלמות תוכנה והקפדה גבוהה על רמת הבדיקה. תוכנית זו מותאמת היטב לפתרונות פלטפורמת בדיקת אבטחת המידע שלנו, והיא מגבירה את החשיבות של Signoff עבור תוכנה (Software Signoff) – מתודולוגיה הוליסטית ומעמיקה שנשענת על הפלטפורמה שלנו בכדי לשלב את בדיקות אבטחת המידע לכל אורך מחשוב חיי הפיתוח והאספקה של תוכנות".

מייק אחמדי, מנהל עולמי של אבטחת מערכות קריטיות ביחידת ה-Software Integrity Group של סינופסיס, אמר שלתוכנית הזו יש פוטנציאל ליצור השפעה מיידית ומשמעותית על אבטחת המידע של מכשירים מקושרים.

מכון התקנים האמריקני יעשה שימוש בכלים של סינופסיס לבדיקת תוכנה בכדי לספק מענה למרכיבים הבאים בתוכנית ה-Cybersecurity Assurance Program:

פגיעויות ידועות ומוקדים חשופים ידועים:

פתרון ה-Protecode של סינופסיס סורק את קובצי ההפעלה ואת הספריות של כל תוכנה בכדי לזהות פגיעויות ידועות ומוקדים חשופים ידועים המפורטים במסד הנתונים NVD (National Vulnerability Database) של NIST.

נקודות חולשה בתוכנה:

כלי ניתוח הקוד הסטטי Coverity של סינופסיס יהיה בשימוש בכל קוד המקור הזמין למעבדה מצד ספק המוצר, בכדי לחפש נקודות חולשה בתוכנה כפי שמזוהה ברשימות ה-SANS Top 25 וה-OWASP Top 10.

בדיקות עמידות:

פתרון Defensics של סינופסיס, כלי בדיקות ה-fuzz אשר משמש בכדי לגלות את פגיעות התוכנה הידועה לשמצה Heartbleed, בודק את כל הממשקים החיצוניים ופרוטוקולי התקשורת של המוצר.

כדי ללמוד איך פלטפורמת ה-Software Integrity יכולה לשמש בכדי להתכונן להסמכת CAP, הקליקו: http://www.synopsys.com/software/ul-cap-cybersecurity-assurance-program.

למידע נוסף אודות תוכנית UL Cybersecurity Assurance Program, הקליקו: http://ul.com/cybersecurity

פורסם בקטגוריות: Networks , T&M , כללי