TCB001HQ: מגבר הספק לרכב של Toshiba

פורסם ב-פברואר 15, 2015

חברת Toshiba השיקה מגבר הספק חדש מדגם TCB001HQ המיועד למערכות שמע בכלי-רכב

Share via Whatsapp

חברת Toshiba השיקה מגבר הספק חדש מדגם TCB001HQ המיועד למערכות שמע בכלי-רכב

TOSHIBA

חברת Toshiba השיקה מגבר הספק חדש מדגם TCB001HQ המיועד למערכות שמע בכלי-רכב. מדובר על מעגל משולב עם 4 ערוצים, כאשר כל ערוץ בעל הספק של 45W. המייצב מספק הגנה משופרת מפני רעשים ומקטין את ההפרעות הנוצרות משימוש בטלפונים ניידים בתוך הרכב.

בכלי-רכב שאינם נמצאים בתנועה, המצבר מספק מתח קטן יותר היכול לגרום לירידה באיכות השמע במערכות מולטימדיה של הרכב. מגבר ההספק החדש פותר את הבעיה הזו באמצעות הורדת מתח העבודה מ 8V ל-6V וכתוצאה מזה מקבלים איכות שמע טובה יותר בלי עיוותים והפרעות.

בנוסף, רכיב TCB001HQ משפר את חווית השמיעה בתוך הרכב על-ידי מודול הגנה מהפרעות הנגרמות משימוש בטלפונים ניידים. מגבר ההספק החדש משלב מעגלי סינון והגנה הכוללים הגנה מפני חימום-יתר, מתח-יתר, הגנה מפני קצר בין המוצא ל-VCC, בין המוצא לאדמה, בין מוצא למוצא, ויכולת הגנה על הרמקולים.

כדי לשמור על מצב טעינת המצבר ברכב, המגבר יכול לעבוד במצב Mute או במצב Standby. במצב Standby, הרכיב צורך רק 0.01μA. ניתן לשלוט על הפעלה/כיבוי של מצב זה על ידי מיקרו בקר, בלי הצורך בממסר מיתוג.

ברגע שמתח ההזנה לרכיב יורד מ-5.5 V, המייצב נכנס למצב Mute באופן אוטומטי, כדי למנוע את ההשפעה של המתח הנמוך על איכות השמע. הרכיב מסוגל לעבוד בטווח טמפרטורות בין מינוס 40 ועד 105 מעלות צלסיוס.

להכרזה המקורית באתר החברה: TCB001HQ

פורסם בקטגוריות: Analog , Power , כללי