TI הכריזה על מייצב ממותג סיכרוני LM5160A

פורסם ב-מרץ 10, 2015

ניתן לתכנן את המייצב LM5160A כך שיספק bias חיובי או שלילי, או שיהיה בעל יציאה אחת או מספר יציאות מבודדות

Share via Whatsapp

ניתן לתכנן את המייצב LM5160A כך שיספק bias חיובי או שלילי, או שיהיה בעל יציאה אחת או מספר יציאות מבודדות

חברת Texas Instruments השיקה את הרכיב LM5160A, מייצב ממותג מוריד מתח סינכרוני מסוג Fly-Buck. המייצב מספק הפרדה חשמלית בין מתח הכניסה למתח היציאה (מייצב מבודד) והוא מסוגל לספק bias עד 15W במוצא בלי הצורך להשתמש במצמד אופטי.

LM5160Aהממיר מיועד לעבוד עם מתחי כניסה גבוהים של עד 65V וזרמים של עד 1.5A ולספק יעילות ואמינות גבוהה בהספקים גבוהים כמו בשימושים תעשייתיים ובכלי-רכב, דוחפים למנוע AC תלת פאזיים, בקרים מתוכנתים מסוג PLC, מערכות אנרגיה מתחדשת, אוטומציה במפעלים, העברת מתח בקווי תקשורת במתכונת Ethernet POE ועוד.

המייצב החדש מצוייד בבקרה קבועה בזמן אמת שלא דורשת מעגלי משוב לבקרה ותומכת ביחס step-down גבוה עם תופעות מעבר קטנות. תווך מתחי הכניסה של 4.5V עד 65V מאפשר למייצב לעבוד בצורה יעילה ואמינה בתנאים קשים בלי הצורך במעגלי הגנה חיצוניים, האפשרות לתכנת את ההפעלה הרכה (soft start) מקטינה את קפיצות הזרם הגבוהות בזמן שעובדים עם עומסים גדולים או קיבולים גדולים. יייחוס מתח פנימי של ±1 אחוז ותיקון שגיאת מתח היציאה גורמות לרכיב להיות מדוייק יותר.

ניתן לתכנן את המייצב LM5160A כך שיספק bias חיובי או שלילי, או שיהיה בעל יציאה אחת או מספר יציאות מבודדות ובכך לחסוך במספר הרכיבים החיצוניים ולחסוך בשטח על המעגל.

למידע נוסף: LM5160A 

פורסם בקטגוריות: Analog , Power , כללי