אפסון פיתחה חיישני לחץ ברגישות של 0.1 ניוטון

פורסם ב-יוני 27, 2016

החיישנים החדשים ישולבו ברובוטים תעשייתיים אשר מבצעים עבודות הרכבה בפסי ייצור הכוללים חלקים זעירים

Share via Whatsapp

החיישנים החדשים ישולבו ברובוטים תעשייתיים אשר מבצעים עבודות הרכבה בפסי ייצור הכוללים חלקים זעירים

EPSON

חברת אפסון (Seiko Epson) הכריזה על סדרת חיישנים חדשה מדגם S250 שישולבו כאופציה בזרועות הרובוטיות של החברה. החיישנים מבוססים על גבישים פיאזו אלקטריים המספקים לרובוט חישה של כוחות קטנים מאוד בשישה כיוונים שונים. הטכנולוגיה מיועדת לבצע אוטומציה של משימות ייצור מורכבות.

יצרנים רבים כיום משתמשים ברובוטים כפתרון למחסור בכח אדם. החיישנים החדשים מהווים עבור אפסון צעד משמעותי בהשגת משימת החברה – לשימוש ברובוטים כדי לייעל את תהליכי הייצור כיום. סדרת S250 מאפשרת לרובוטים לחוש בהפעלת כח בעוצמה חלשה של 0.1 ניוטון), כדי לבצע משימות הרכבה בפסי ייצור הכוללים חלקים זעירים. הרגישות הגבוהה מאפשרת לרובוטים לבצע גם משימות אנושיות טיפוסיות, כמו למשל ליטוש.

חברת Epson היא מובילה עולמית אשר שמה לה למטרה לחבר אנשים, ארגונים ומידע באמצעות טכנולוגיות מקוריות, יעילות ומדויקות. עם מגוון רחב של מוצרים החל ממדפסות הזרקת דיו ומערכות הדפסה דיגיטליות ועד מקרני 3LCD, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים, החברה מתמקדת בקידום פתרונות חדשניים לעלות על צפיות הלקוחות בתחום הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, טכנולוגיה לבישה ורובוטיקה.

קבוצת Epson, אשר מנוהלת על-ידי חברת Seiko Epson Corporation היפנית, מעסיקה למעלה מ- 67,000 עובדים ב-90 חברות מסביב לעולם וגאה בתרומתה לקהילות שבהן היא פועלת ובתרומתה המתמשכת למאמצים להפחית השפעות סביבתיות.

http://global.epson.com

פורסם בקטגוריות: Sensors